Wszyscy jesteśmy uczniami V Liceum Ogólnokształcącego im. Janusza Korczaka w Tarnowie. Chociaż mamy różnorodne zainteresowania, każdy odnalazł w tym projekcie coś dla siebie. Chcielibyśmy się więc przedstawić i opowiedzieć coś o sobie.
Patrycja Chwałek
Cześć! Mam na imię Patrycja i mam 18 lat. Bardzo lubię sport, interesuje mnie taniec i pływanie. Sprawia mi to ogromną przyjemność. Dołączyłam do projektu, ponieważ historia Madritscha bardzo mnie zaciekawiła. Dzięki projektowi, wzbogaciłam moją wiedzę historyczną oraz zdobyłam nowe umiejętności językowe.
Katarzyna Nowak
Cześć, jestem Kasia i mam prawie 18 lat. Moją pasją jest biologia i wszystko co z nią związane. Z historią więc nie mam zbyt wiele wspólnego. Madritsch to wyjątek, ponieważ jest związany z miastem, w którym mieszkam. Jego historia pokazuje nam szczegóły z życia w czasie II wojny światowej, jest nie tylko o nim, ale o wielu życiach, które ocalił.
Agnieszka Zbylut
Cześć. Jestem Agnieszka, mam 18 lat. Lubię próbować nowych rzeczy i stawiać sobie wyzwania, dlatego dołączyłam do tego projektu. Był to dobry wybór, ponieważ historia Madritscha jest naprawdę zadziwiająca. Podczas udziału w nim, nauczyłam się nie tylko o historii mojego miasta, ale też zdobyłam umiejętności informatyczne. W wolnym czasie pracuję jako wolontariusz medyczny. Jest to moja największa pasja i wiążę z nią moją przyszłość.
Agata Głuszak
Mam na imię Agata, mam 18 lat. Chętnie czytam książki, jednak nie mam ulubionego gatunku; myślę, że za mało jeszcze ich przeczytałam żeby móc określić. Szczerze, historia nie należy do moich zainteresowań, jednak historia Madritscha wiąże się z miastem, w którym mieszkam. Jak dla mnie jest to ciekawsze niż nauka dat. Zapoznaj się z naszym blogiem, a sam się przekonasz.
Izabela Wiśniowska
Cześć! Mam na imię Izabela i mam 18 lat. Uwielbiam zdrowy tryb życia, dlatego lubię ćwiczyć na siłowni i w domu. Oprócz tego, spędzam dużo czasu słuchając muzyki i oglądając seriale, głownie o superbohaterach takich jak The Flash i Superman. Wzięłam udział w projekcie po to, aby poprawić swój angielski. Udział w nim zaskoczył mnie pozytywnie, ponieważ nauczyłam się jak tworzyć własną stronę internetową, poznałam lepiej historię Madritscha, osoby która uratowała wielu ludzi jak superbohater.
Kamil Ulanecki
Jestem Kamil, mam 18 lat. Interesuje się montażem filmów, sportem. W wolnym czasie gram półprofesjonalnie w League Of Legends, przynajmniej na ten moment. Uwielbiam wyzwania i prace w grupie jako lider. Preferuje, aby praca, którą wykonuje była poukładana.
Jestem Kamil, mam 18 lat. Interesuje się montażem filmów, sportem. W wolnym czasie gram półprofesjonalnie w League Of Legends, przynajmniej na ten moment. Uwielbiam wyzwania i prace w grupie jako lider. Preferuje, aby praca, którą wykonuje była poukładana.
Marcin Zaród
Pracuję w V Liceum Ogólnokształcącym im. Janusza Korczaka w Tarnowie jako anglista. Należę do grupy Superbelfrzy RP, skupiającej innowacyjnych nauczycieli. Projekt dotyczący Juliusa Madritscha jest dla mnie logiczną kontynuacją naszego pierwszego projektu uczniowskiego zatytułowanego Permeation-Przenikanie, który przygotowaliśmy w 2016 roku we współpracy z uczniami z Izraela. Moim głównym celem jest odkrycie przed mieszkańcami Tarnowa nieznanej historii ich miasta i jego mieszkańców, a także przywrócenie pamięci o społeczności żydowskiej, o której zwłaszcza młodzi ludzie niewiele wiedzą. Jednocześnie mam świadomość, że uczniowie uczestniczący w projekcie mają szansę na dodatkowy rozwój, poznanie wielu nowych umiejętności, rozmowy z ciekawymi ludźmi. I co najważniejsze, chciałbym, żeby dzięki temu projektowi uwierzyli w siebie, w to, że mogą zmieniać świat.
Pracuję w V Liceum Ogólnokształcącym im. Janusza Korczaka w Tarnowie jako anglista. Należę do grupy Superbelfrzy RP, skupiającej innowacyjnych nauczycieli. Projekt dotyczący Juliusa Madritscha jest dla mnie logiczną kontynuacją naszego pierwszego projektu uczniowskiego zatytułowanego Permeation-Przenikanie, który przygotowaliśmy w 2016 roku we współpracy z uczniami z Izraela. Moim głównym celem jest odkrycie przed mieszkańcami Tarnowa nieznanej historii ich miasta i jego mieszkańców, a także przywrócenie pamięci o społeczności żydowskiej, o której zwłaszcza młodzi ludzie niewiele wiedzą. Jednocześnie mam świadomość, że uczniowie uczestniczący w projekcie mają szansę na dodatkowy rozwój, poznanie wielu nowych umiejętności, rozmowy z ciekawymi ludźmi. I co najważniejsze, chciałbym, żeby dzięki temu projektowi uwierzyli w siebie, w to, że mogą zmieniać świat.
Jestem autorem artykułów o nowych metodach nauczania i innowacyjnym zastosowaniu technologii oraz projektach, które ukazują się w branżowych czasopismach dla nauczycieli. W 2013 roku zdobyłem ogólnopolski tytuł Nauczyciela roku, a w roku 2016 lokalną, tarnowską nagrodę “Nauczyciel z Kulturą”.
0 komentarze:
Prześlij komentarz